Sayfalar

21 Haziran 2013 Cuma

Fısıltı-Becca Fitzpatrick E-Kitap İndir(Pdf)

Fısıltı E Kitap İndir
"Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Noranın kötü çocuk Patchle fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek." 
-Publishers Weekly-

"Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler."
-Booklist-

"Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltıyı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak."
-Falcata Times-

Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

İndirmek İçin Tıklayın
(Açılan sayfada sağ üst köşedeki süre dolduktan sonra reklamı geçe tıklayın ve Becca Fitzpatrick-Fısıltı.pdf dosyasını indirin.İyi okumalar.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder